Gabinet Kosmetyczny Feminarium PCME jest Partnerem i uczestnikiem ogólnopolskiej akcji społecznej „Wyglądam dobrze, czuję się lepiej”, która trwa od 2 listopada do 5 grudnia 2016 r. 

W akcji społecznej „Wyglądam dobrze, czuję się lepiej” każda klientka gabinetu, która wykona zabieg Intraceuticals Rejuvenate dla siebie oraz nabędzie Krem wiążący wilgoć Intraceuticals, może ofiarować ten sam zabieg osobie po ukończonej terapii onkologicznej.

Celem akcji jest wsparcie kobiet po chorobie nowotworowej w ich powrocie do normalności oraz w odzyskaniu radości życia. Organizatorzy akcji chcą również zwrócić uwagę na ogromne możliwości współczesnej kosmetologii w pielęgnacji skóry po radioterapii i chemioterapii. Obecnie wiedza ta jest słabo rozpowszechniona, zarówno wśród pacjentów jak i lekarzy, a także wśród samych kosmetyczek i kosmetologów.

Wpływ leczenia onkologicznego na zdrowie i wygląd skóry jest bardzo negatywny. Nie jest to jednak efekt, którego nie można odwrócić – wręcz przeciwnie. Z pomocą nowoczesnych metod – takich jak Intraceuticals Rejuvenate, można nie tylko zniwelować przykre oznaki terapii i przywrócić kondycję cery do stanu sprzed choroby, ale także odnowić ją i zadziałać odmładzająco. Potwierdziły to testy kliniczne – przeprowadzone kilka miesięcy temu w Polsce, wykonane po raz pierwszy na świecie.

Pomysłodawcą akcji „Wyglądam dobrze, czuję się lepiej” jest firma Kosmoprof – partner marki Intraceuticals w Polsce oraz wyłączny dystrybutor metody w naszym kraju oraz prof. dr hab. Dariusz Iżycki – lekarz onkolog z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Projektowi patronuje australijska marka Intraceuticals. Założycielami firmy Kosmoprof oraz inicjatorami akcji są Grażyna i Bogumił Zychowie, którzy od 16 lat są ekspertami polskiego rynku kosmetologicznego zajmując się wprowadzaniem do rodzimych gabinetów i ośrodków SPA światowych, wiodących marek kosmetycznych. To również dzięki ich dążeniu, w Polsce obecna jest znana na całym świecie, australijska metoda nawadniania i rewitalizacji skóry Intraceuticals.

Każda z klientek gabinetu może poprawić jakość życia osoby, która walczyła z chorobą nowotworową i z sukcesem zakończyła leczenie. Teraz ważnym dla niej celem jest powrót do normalności – do pracy, codziennych zajęć, spotkań z rodziną i znajomymi. Poprawa stanu i wyglądu skóry ma ogromne znaczenie dla poprawy poczucia pewności siebie i spojrzenia na swoje życie w nowy, pozytywny sposób. Każda osoba, która skorzysta z zabiegu Intraceuticals Rejuvenate oraz nabędzie Krem wiążący wilgoć Intraceuticals staje się ofiarodawcą takiego samego zabiegu dla bliskiej lub znanej osoby, która pokonała chorobę. Misję przekazania zabiegu może również powierzyć onkologowi, którego zna, a także gabinetowi lub organizatorom akcji. Gabinet wykonuje ofiarowany zabieg bez żadnych kosztów ze strony osoby obdarowanej. W akcji uczestniczą gabinety z całej Polski, które zdecydowały się uczestniczyć w tym wspólnym projekcie, służącym wsparciu osób po chorobie nowotworowej.

Inspiracją dla przeprowadzenia akcji „Wyglądam dobrze, czuję się lepiej” stały się wyniki testów klinicznych przeprowadzonych przez firmę Kosmoprof wspólnie z prof. Dariuszem Iżyckim z udziałem 15 kobiet po terapiach nowotworowych. Zostały one przeprowadzone w gabinetach w Poznaniu i Nysie. Były to pierwsze tego typu badania metody Intraceuticals pod takim kątem na świecie.

Rezultaty testów klinicznych Intraceuticals Rejuvenate przewyższyły oczekiwania zarówno zespołu prowadzącego testy ,jak i samych pacjentek. Wpływ metody na poprawę stanu skóry po terapii nowotworowej był badany na wielu płaszczyznach – nawodnienia i nawilżenia, regeneracji i rewitalizacji, złagodzenia podrażnień, dotlenienia, zwiększenia grubości skóry, poprawy jednolitości, wygładzenia, rozjaśnienia przebarwień, zmiękczenia oraz rozświetlenia. W przypadku każdego z tych parametrów nastąpiła poprawa o co najmniej 75%. Widoczna stała się również zmiana w nastawieniu do życia, jaką wyrażały pacjentki uczestniczące w projekcie. Początkowy sceptycyzm i niewiarę w efekty zabiegu szybko zastąpiła poprawa samopoczucia, odzyskanie wiary w siebie oraz uśmiech na twarzy każdej uczestniczki. Wszyscy eksperci również potwierdzili jednoznacznie, że kosmetyka ma skuteczną siłę wspierania kobiet po chorobie nowotworowej, które czują się na marginesie swojego życia. Teraz mogą być jego głównymi bohaterkami – właśnie dzięki wsparciu ze strony kosmetologów. 

Ważnym wnioskiem z testów klinicznych jest również dostrzeżenie problemu braku wiedzy na temat opieki nad pacjentami po leczeniu onkologicznym. Osoby te, nierzadko pozostawione bez żadnego wsparcia – wskazania możliwości i sposobów powrotu do życia sprzed choroby, czują się stygmatyzowane, traktowane w inny sposób. Brak świadomości pomocy i wiedzy na ten temat dotyczy zarówno pacjentów jak i tych, którzy prowadzą profesjonalne leczenie. Z tym problemem spotykają się również osoby, które chciałyby pomóc, ale nie mogą znaleźć odpowiednich wskazówek lub informacji potwierdzonych przez ekspertów.

Firma Kosmoprof, wspólnie z prof. dr hab. Dariuszem Iżyckim podejmuje się zadania dotarcia do polskich lekarzy, a także kosmetologów i ekspertów pielęgnacji z rzetelnymi informacjami na temat terapii kosmetycznych, które mogą być wsparciem dla pacjentów z chorobą nowotworową – zarówno w trakcie leczenia, jak i po jego zakończeniu. Dbając o dobry stan i wygląd skóry, w znaczący sposób poprawiamy jakość życia każdej osoby. Dlatego w ramach akcji, planowane są specjalne szkolenia z zakresu opieki nad pacjentami po terapiach onkologicznych, które będą prowadzone dla klinik, gabinetów kosmetycznych i ośrodków SPA.

 


Kontakt | Jak dodać gabinet? | Artykuły sponsorowane | Reklama

Copyright © 2014-2023 Estetycznie.pl